Ali Orhan profil resmi
Ali Orhan Dr. Öğretim Görevlisi BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 4
14 Yayın
4 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme

Kurum

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19015

24

3

19015

0

1

2347

1

1

2606

Yayınlar

0

152

Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 267

0

267

0

1831

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 342

0

342

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2213

0

2213

0

677

0

430

0

1848

1

2347

1

2606

0

2702

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3774

0

3774

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19015

3

19015

Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 342

1

0

342

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2213

1

0

2213

2

0

1848

1

1

2606

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3774

2

0

3774

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 19015

24

3

19015

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.