Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Behiye Akçay
Behiye Akçay
Prof. Dr.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
20
13
Yayın
8
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0002-0546-8759
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
4
ATIF
1
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularda Kavram Yanılgılarını Belirlemeye Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testi Geliştirme
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1016641
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
0
ATIF
1
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SOSYO-BİLİMSEL ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM'E İLİŞKİN TUTUM VE GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1295503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
89
0
FAVORİ
89
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularda Kavram Yanılgılarını Belirlemeye Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testi Geliştirme
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1016641
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
1
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
1
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTBİLİŞE DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.745748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Two-tier Tests in the Studies: Creating a New Pathway for Development of Two-tier Tests
Yazarlar:
Okan Sıbıç
,
Behiye Akçay
, Merve Arık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.747981
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
0
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Üstbiliş Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Seda Usta Gezer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (FeTeMM)’e Yönelik Özyeterlik Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Burcu Gelen
,
Behiye Akçay
, Aydın Tiryaki,
İbrahim Benek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.395204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2131
0
FAVORİ
2131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Feyza Dumanoğlu
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2341
0
FAVORİ
2341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8654
0
FAVORİ
8654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
0
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Epistemolojik İnançlar Ölçeği Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Seda Usta Gezer
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.99043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2266
0
FAVORİ
2266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yönteminin Vücudumuzda Sistemler Ünitesinin Öğretiminde Öğrencinin Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Burak Kiras
,
Behiye Bezir Akçay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Yayınlar
The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
4
ATIF
1
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTBİLİŞE DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Fatma Güler Gürsel
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.745748
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
ATIF
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Review of Two-tier Tests in the Studies: Creating a New Pathway for Development of Two-tier Tests
Yazarlar:
Okan Sıbıç
,
Behiye Akçay
, Merve Arık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.747981
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1253
1
ATIF
0
FAVORİ
1253
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the Representations in Turkish Middle School Science Textbooks from 2002 to 2017
Yazarlar:
Hakan Akçay
,
Hasan Ozgur Kapıcı
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.42.7.3
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
7
ATIF
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (FeTeMM)’e Yönelik Özyeterlik Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Burcu Gelen
,
Behiye Akçay
, Aydın Tiryaki,
İbrahim Benek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.395204
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2131
5
ATIF
0
FAVORİ
2131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Feyza Dumanoğlu
,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2341
4
ATIF
0
FAVORİ
2341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık,
Behiye Akçay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8654
4
ATIF
0
FAVORİ
8654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Hakan Akçay
, Elif Kahramanoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
8
ATIF
0
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İçin Epistemolojik İnançlar Ölçeği Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Behiye Akçay
,
Seda Usta Gezer
,
Hakan Akçay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.99043
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2266
3
ATIF
0
FAVORİ
2266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat