Esen Ersoy profil resmi
Esen Ersoy Doç. Dr. Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 7
11 Yayın
28 Hakemlik
7 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Popüler Yayınları

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1739

0

1

1739

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

4

1

2264

Yayınlar

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 707

0

707

0

2896

Yaratıcı Drama Yöntemi ile 6. Sınıflarda Kesir Öğretimi
DOI: 10.19126/suje.481850
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

0

1099

0

4377

Matematik Dersine Karşı Öğrenci Bakış Açıları
Yazarlar: Esen Ersoy , Fuat Gümrükçü
Yayın Bilgisi: 2018 , MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 438

0

438

1

2264

MATEMATİK NEDEN BENİ KAYGILANDIRIR?
Yayın Bilgisi: 2016 , HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1739

1

1739

0

740

CONGRUENCY-SIMILARITY TEACHING THROUGH CREATIVE DRAMA IN MATHEMATICS TEACHING
Yazarlar: Esen Ersoy , Pınar Güner
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 139

0

139

Yayınlar

Development of a Mathematical Language Scale in Fraction Teaching (MLSFT)
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.29.9.2
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 707

2

0

707

Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Problem Çözme Becerileri
DOI: 10.17522/balikesirnef.437352
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

4

1

2264

1

0

2134

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.